Kalau ada Cerita menarik bolehlah email kat saya afexqq@gmail.com


Wednesday, April 23, 2008

permulaan

untuk julung-julung kali nya saya telah mempunyai Blog sendiri. Di harap sahabat-sahabat boleh lah memberi komen untuk Blog ini. Matlamat saya untuk Blog ini adalah untuk menggumpulkan segala email yang saya dapat untuk di kongsi bersama. Mungkin email-email yang masuk ke kotak email saya ini tidak di ketahui kebenaran nya tetapi bolehlah kita mengunakan akal fikiran yang waras untuk menilainya.

3 comments:

Limbang April 23, 2008 at 9:56 PM  

tahniah fex.. kalo rajin boleh cari templet yg ganaz lg.

nasikerabupetro April 23, 2008 at 11:02 PM  

bagus...bagus...
saya ada niat gak nak buat macam awak...tapi last2 jadi diary pulak blog saya tu...huhu

Man April 26, 2008 at 5:48 PM  

Salam Muhibah rakan ku :)
man

  © Blogger templates The Professional Template by afexq The Great 2009

Back to TOP